Prenova prostorskega in prometnega modela mesta




Prehod v trajnostno mobilnost in osvoboditev površin za pešce in kolesarje, izgradnja obvoznice ter urejanje mirujočega prometa v vseh mestnih četrteh.

Celje je zadnje večje slovensko mesto brez obvoznice, kar pomeni okoljsko in zdravstveno degradacijo ter razvojno zavoro. Od države zahtevamo končno ureditev tega dolgoletnega zaostanka in končni umestitvi III. razvojne osi v njenem srednjem delu. 

Ob prestavitvi prometnega vozlišča Kidričeva/Mariborska bomo izdelali urbanistične plane za stanovanjsko-poslovne dejavnosti okoli nekdanjega Rakuschevega mlina in ozelenitev stare cinkarne. 



Urbanistični odgovori na dolgoročne izzive mesta. 

Z gradnjo Potniškega centra Celje bomo stopili nov korak trajnostne mobilnosti in povezljivosti, hkrati pa revitalizirali južni del mestnega jedra. Z gradnjo novega Kapucinskega peš mostu bomo v prihodnosti povezali mestno jedro z Bregom, ob hkratni celoviti prenovi območja med Slomškovim trgom, Savinjo in Razlagovo ulico. 
Posodobili bomo parkirno politiko, iskali ustrezne rešitve za parkiranje zaposlenih v mestu in stanovalce v blokovskih naseljih, nagradadili uporabniku neprijazne parkomate, vzpostavili skupnostni model souporabe avtomobilov, razvijali mrežo KolesCE in kolesarske povezave. Vozni park Celebusa na utekočinjeni plin bomo postopoma nadomestili s trajnostnimi vozili na električni ali vodikov pogon.

NASLEDNJA     DOMOV